Followers

Tuesday, November 9, 2010

10/11/2010


hari nie genap la 5thun kami bersama....
mlm td kul 12 dkejutkan dgn lagu selamat ulang tahun syg...
so sweeettt...tp lg sweet kalo la beliau ada bsama sy hari ini...
neway...xsbar nk tgu 29/11 sb beliau nk spent whole day wif me...
katakan hari nie akan dgantikan lpas sy balik key eLL nnti..
mood sy hr nie happy sgt2...
td time g dewan peksa smua org tgur...
"wahh... mazuin tgk dia bseri2 wajahnya 2"
aku cm pelik la kan...
cuma dapat jawap..
"hahaha...ya ka??"

mmg admit sblom nie kami ada masalh..tp...
syg kami kuatkan...
hingga ke hari ni...
smoga hbgn kami bkekalan hingga ke akhir hayat..
cewah kunun ayat aku nie...
dusssshhhh~~~~hahha


p/s: b luv u....misz u...xsabar nk tgu 29hb...agak2 ada hadiah x??? hahaha

2 comments:

  1. jelesnya aku...
    huhuu..menyesal aku surh dia kembali padanya...
    huhuhuhu...nak nangis...

    ReplyDelete
  2. alalala...sweetzzz la nie....hope xdek problem lg k....coz aku duk jauh nk tlg dgr luahan hati ko...hehehe....
    gafur > sabar yek....^_^...

    ReplyDelete