Followers

Friday, December 23, 2011

Haluuu...Haluuu =)

...SELAMAT MEMBACA... ...

Sudah sekian lama tidak meng'update kan diri di belog ini. Seketika idea datang mencurah curah untuk tatapan coretan sekalian tapi kemalasan mengatasi segalanya yang mengakibatkan mati kata kata untuk membikin sepatah ayat di ruangan ini.

urmm... apa yang nak dikongsi di sini adalah.... hahaha... macam mana nak ckp yea...
lately ni emosi macam kurang stabil...kejap haappy dengan apa yang berlaku...kejap rasa macam perlu ke benda ini berlaku...???

Soal hati la paling sukar untuk di mengerti....
FULL STOP
keluar sudah statement mengugat perasaan ini...
apa apa pun aku cuma insan biasa yang mampu meminta dan pasrah dengan jalan yang di tetapkan...
moga suatu hari nanti
SINAR KEMBALI

hahaha.... mengelabah siot statement aku hari nie...
neway apa yang aku rasa patot buat sekrang nie ialah
JUZ IKUT FLOW YANG ALLAH SEDIAKAN UNTUK AKU

okla sampai d sini saje la coretan dan celotehan aku...sampai timbul lg minat untuk menulis dan mengupdate belog yang besarang ni...


TERIMA KASIH KERANA MEMBACA & JGN SEGAN NAK KOMEN YEA... 
 

No comments:

Post a Comment